Kevätkokous keskiviikkona 20.4.2022 alkaen klo 18 Hotelli Tikkurilan kokoustilassa

4.4.2022

TERVETULOA Vantaan Liikuntayhdistyksen kevätkokoukseen keskiviikkona 20.4.2022 Hotelli Tikkurilaan (osoite Läntinen Valkoisenlähteentie 52, 01300 Vantaa).

Kokoukseen voi liittyä mukaan myös Teams-yhteydellä.

Sääntömääräisten asioiden käsittelyn lisäksi saamme tärkeän päivityksen Vantaan kaupungin urheiluseura strategiasta. Sen meille esittelee Liikuntakoordinaattori Päivi Sillanpää.

Onko teidän seurassa ainainen pula järjestyksenvalvojista? Tule kuulemaan mahdollisuudesta osallistua Vantaan Liikuntayhdistyksen räätälöimälle  järjestyksenvalvojakurssille etuhinnalla.

Huomio! Vastaathan myös kyselyyn, jossa kartoitetaan Vantaan Liikuntayhdistyksen tunnettuutta. Myös tätä kyselyä puretaan tilaisuudessa. Tässä linkki kyselyyn https://link.webropolsurveys.com/S/0FCEB34BFD7CDC35. Palautteesi on meille tärkeää - kiitos jo etukäteen. Vastaa 18.4. mennessä.

Tulethan mukaan vaikuttamaan ja osallistumaan! Kerro seurassasi muillekin!

Jos liityt kokoukseen Teamsilla, ilmoittaudu 18.4. mennessä Seppo Suomiselle seppo.suominen@haaga-helia.fi ja saat paluupostissa kokouslinkin.

TERVETULOA VERKOSTOITUMAAN!

Vantaan Liikuntayhdistys ry.