Kevätkokous keskiviikkona 22.5.2024 alkaen klo 18

7.5.2024

Teams-etäkokous

Vantaan liikuntayhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään

keskiviikkona 22.5.2024 alkaen klo 18 teamsin välityksellä.

Esillä sääntömääräisten asioiden lisäksi ennen kokousta Vantaan kaupungin liikuntapäällikkö Anu Jokela kertoo uuden Muuran koulurakennuksen (Aviapolis) liikuntasalin rakentamissuunnitelmista. Asia kiinnostanee alueen (esimerkiksi Ylästö, Tikkurila, yms. ) liikunta- ja urheiluseuroja.

Lisäksi kokouksessa pidetään täydennysvaali liikuntayhdistyksen hallituksen vapaana olevien jäsenten paikkojen täyttämiseksi.

Mahdollisessa äänestyksessä jäsenseuroilla on ääniä heidän oman jäsenmääränsä mukaisesti yksi (jos henkilöjäseniä on enintään 200), kaksi (jos henkilöjäseniä on 201 - 400) ja sitä isommilla 3 ääntä.

Vantaan Liikuntyhdistyksen säännöt

Jäsenseuran nimenkirjoitusoikeutetuilla henkilöillä (esimerkiksi seuran hallituksen puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja tai seuran toiminnanjohtaja) on äänestysoikeus ilman valtakirjaa, muilta kokoukseen osallistuvilta äänestyksen sattuessa valtakirja tarkastetaan.

Tervetuloa!

Seppo Suominen

Vantaan liikuntayhdistyksen hallituksen puheenjohtaja, kotiseura Vantaan voimisteluseura

p. 0407013136